FANDOM

Wp ss 20161125 0004.png

Pirates of Everseas є новою розрахованою на багато користувачів онлайновою грою від компанії Glu Games. Уявіть собі гру Kingdoms of Camelot, тільки на воді. Ваша мета в грі - заселити острів, почати виробництво ресурсів(золото, їжа, дерево і залізо), будувати кораблі, удосконалювати зброю, а потім відправляти свої флоти на боротьбу з конкурентами і дослідження світу. Читайте наші поради з проходження Pirates of Everseas.

Є три способи стати сильним в цій грі.

Перший спосіб - це будувати якомога більше кораблів, завантажувати їх піратами, а потім об'єднувати зі своїм флотом. Вам знадобиться якомога більше модернізованих будинків, щоб чисельність населення була високою. Потім побудуйте якомога більше причалів, щоб мати можливість будувати більше кораблів у верфі. Чим краще ваші верфі, тим більше кораблів ви зможете будувати, і тим потужніші вони будуть.

Другий спосіб - прокачувати вже наявні кораблі. Для цього треба відправляти їх в подорожі, битися з різними монстрами і обшукувати острови інших гравців. Ви не втратите досвід або ресурси якщо виграєте у бою, витрачатимуться тільки монети на ремонт кораблів - тому намагайтеся відправляти їх тільки на ті битви, які ви можете виграти, інакше ви можете втратити ресурси та досвід.

Третій спосіб - посилити свої піратські кораблі кращою зброєю. Для цього треба модернізувати ваші кузню, зброярню і ливарню. Мечі краще використати для атак на піратів (подвійний ущерб), в той час, як сокири краще застосовувати проти монстрів (теж подвійний ущерб). Рушниці і гармати сильніші, ніж мечі і сокири, тому їх можна використовувати в усіх випадках.

Випадкова вікі